Nu var det klippt!

Godkväll! Sitter i soffan.. Med ett glas rött, fotbad, ett halvt öga på Så mycket bättre, bäst av allt, min kärlek, trygghet & underbara man & vän brevid mig! 😍

Jobb dagen har gått smidigt som alltid! Efter jobbet åkte jag hem med Ida & hemma väntade galna/glada barn & en fin man! 😉 Sara kom ganska på en gång när jag kommit hem. Hon går frisörskolan & var hygglig & kom & klippte mig & Lina! 😃👍 tusen tack gumman!




Hon blev genast 1 år äldre! Fina ungen! 
"Mamman.. Jag känner mig som typ 11, tror du mina kompisar kommer känna igen mig på skolan?" ❤️

Sara hade med sig sin otroligt söta & underbara hund Bolt! 


Så fantastisk! 😃

Imorgon blir det som sagt pyssel hemma.. Mysigt! Sen jobba på kvällen! Med bra tjejer! 😃 👍

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina Lina. Men hur blev du då? :)

Svar: Hehe! Jag toppade bara då jag vill spara. Så ingen större skillnad 😉
carolalola

2013-10-27 @ 07:15:56
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0