Rått & kallt!

Halloj! Sitter i soffan.. Jag ska nog snart ta mig en varm dusch & sen krypa ner i sängen. Tänkt hela kvällen att gå ut & gå, men förkylningen gör sig påmind så hoppar nog över det! Mår bättre idag, peppar peppar! Har dock käkat Ipren hela dagen pga andra krämpor denna tid på månaden, men känns ok nu iaf få tabletten måste gått ur kroppen! ☺️ Trots detta, fastedag idag! Gått kanon & imorn är det dags för vägning! 😜

Det är kallt & rått.. Hösten är här nu & det är mysigt! Regnet kan ju å andra sidan sluta komma just nu, men men.. Vi har haft spa här hemma, barnen har badat fotbad, fått fotvård, lite popcorn & frukt.. Nöjda & glada! 😉

Annars.. Är ärligt talat inne i en svacka just nu! En grymt jobbig sådan.. Mår inte helt bra, men med tiden kanske jag gör det igen.. Eller kanske? Jag kommer må bra igen! Jag vill det!
Jag är otroligt glad att jag har min man som min stöttepelare & bollplank! Som min underbara vän & själsfrände! Han känner mig utan & innan & han finns här, han säger så kloka ord & han gör mig alldeles varm! Min älskade! ❤️

Imorn är det fredag! Äntligen! Längtat efter denna helg & äntligen är den här snart! 😃 

Ha en fin kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0