Slut på helg & 5:2

Tjena mors! Snart slut på denna helg & nästa helg är det dags för jobb igen.. Tänk vad hände? Jag tycker det går för fort ibland! 😩

Söndagen har tillbringats på hemmaplan, en del ute & en del inne. Noel vaknade 5.15.. Jag hämtade honom, kissade honom på väg in till vår säng, sen somnade han om & sov till 7.10!! 👍 sovmorgon & jag kände mig nästan utvilad. 😉

Frukost & efter det bakade vi lite. En sockerkaka & en äppelpaj. Sen kom kusinerna med sina föräldrar. Så helt plötsligt var vi 4 vuxna & 6 barn.. Varje gång vi blir en del här hemma så längtar jag ännu mer tills vi flyttar & bor i ett stort hus! Så otroligt mycket längtar vi! 


Barnen med minsta kusinen Mira! ❤️

När dom åkt hem så gick Martin & Noel ut & la om däcken på båda bilarna & jag gick en power walk. Satan vilket bra tempo jag hade idag! Gick 6.7 km på 59
Minuter! Så nöjd! 👍😃

Sen har vi inte gjort mycket. Linas kompis har varit här & åt med oss & jag & Lina satt med hennes läxa en sväng. Nu ser Lina på bomba & Noel badar. 

Ikväll är det solsidan & Helenius hörna! Jippi! 😃

Förresten! Jag lägger ner 5:2 dieten nu. Har gått ner 3 kilo & känner att jag nu ska äta nyttigt & träna mycket! Men är glad att jag kört denna dieten! Den har lärt mig mycket & känner mig nöjd! 😃

Men nu är det sunt förnuft & träning som gäller! Sista kilona sitter som berg, men nu ska dom väck! 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0