Sorg!

Hej! Min energi som jag skrev om tidigare, byttes mot tragedi, sorg & smĂ€rta! đŸ˜©

I natt kl 2 somnade vĂ„r kĂ€ra underbara kollega Tommy in.. Han lĂ€mnade jordelivet alldeles för tidigt & blev en underbart vacker Ă€ngel! ❀

Jag/vi kĂ€nner sĂ„ med hans anhöriga, hans familj, hans barn, hans fĂ€stmö! 

Allt har varit som ett stort töcken idag.. Helt tömd pÄ energi & mitt hjÀrta Àr totalt söndertrasat!! Jag kÀnner en sÄn smÀrta, en sÄn frustration & en sorg som inte gÄr att jÀmföras med nÄgot annat!

Han var mitt i livet! Hans barn! Älskade fina Tommy! Kommer aldrig glömma dina roliga & tokiga kommentarer! Dina snabba svar & din klokhet! Kommer sakna dig för evigt & ditt tomrum kommer aldrig kunna fyllas! Du har satt sĂ„ djupa spĂ„r i mitt hjĂ€rta, frĂ„n första stund du satte din fot pĂ„ Attendo! Du passade sĂ„ bra in bland oss!! Fina du!!

Vila i frid! Vaka över oss!! De dina & oss, dina kollegor! Tankarna gĂ„r sĂ„klart till alla dina nĂ€ra & kĂ€ra! ❀


Tack för vad du givit
Tack för vad du var
Tack för ljusa minnen
som du lÀmnat kvar.






Kommentarer
Postat av: Camilla

Kram pÄ dig min fina.

2013-10-03 @ 18:18:33
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0