Det går bra nu!

Hejsan hej! Idag har jag 1 årsdag på Attendo!! Tänk att det redan gått ett år..för ett år sen var jag sjukt nervös.. Början på Attendo var inte bra för mig.. Jag trivdes inte & tänkte ofta "vad har jag gjort?" "Hur kunde jag lämna resmilan för detta?"

Men vad det har förändrats! Jag trivs så bra, lider aldrig av jobb ångest! Allt flyter på & jag trivs med mina kunder i det stora hela & jag vet att dom trivs med mig! Jag har kanon kollegor, som man aldrig har tråkigt med, en chef som är så naturlig & rar & en samordnare med båda fötterna på jorden som är som en sol! ❤

I förra veckan fick jag biobiljetter av chefen & samordnaren. Jag hade ett medarbetarsamtal som gjorde hela min dag till att sväva på moln. Pricken över i:et var igår när jag fick blommor av ett par jag får hos med en text: "Du med din arbetskompetens vi dig beundra, ge dig inte förrän hundra! Hjärtligt tack för allt arbete du utför hos oss, det är toppen!"

Jag kan säga att det går bra nu! Jag är så glad över att jag bytte jobb, men ack vad jag saknar mitt gamla team! ❤


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud så kul. Skönt att få känna sig uppskattad. Det är du så värd. :)

2013-09-03 @ 08:25:25
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0