Fredag i all ära!

Hej! Fredag idag! Skönt att den är här.. Inte för att veckan har gått sakta, det är snarare tvärt om! Men skönt med 2 lediga dagar! 😃

Veckan har inneburit ett tungt besked Vill inte skriva vad som har hänt.. Men efter detta besked så kan man inte annat än stanna upp, tänka på vad som är viktigt i livet.. Ta vara på varje dag i sitt liv. Aldrig somna osams & aldrig skiljas osams.. 

Ett leende värmer så gott & en klapp på axeln eller bara ett hej uppskattas alltid, av dig, mig.. Ja alla!! 

Så ta vara på livet. Berätta för varann hur mycket ni älskar varann!  ❤️

Annars.. Ja det rullar på.. Helg som sagt.. Lördag inget planerat! Så skönt! Söndag ska vi på söta Miras dop, träffa lite släkt & ha en trevlig eftermiddag! Efter det hänger barnen med farmor & farfar hem då dagis & skola är stängd på måndag.

Nu ska jag ringa min pappa & säga att jag älskar honom! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0