Jag behöver allt positivt!

Morrn! Efter allt skit som har sköljts över mig nu den senaste tiden med dig så behöver jag all positiv energi jag kan få! Från barnen, Martin, mina nära & kära!! Men jag känner att jag sitter & ältar, undrar & funderar & tänker varför? Varför gör du allt detta? Varför vill du vara elak, trycka ner mig & försöka få mig att känna mig som den mest oälskade människan..? 

Jag vill bara sopa detta under mattan & aldrig mer tänka eller lägga ner energi på dig eller ditt agerande.. Men hur lätt är det då? Vissa dagar känns piss.. Igår höll Noel mig uppe trots att jag hade en dag då minsta lilla fick mig att gråta.. 😳

Idag ska bli en bra dag! Barnen är vakna, Lina uppe & ser på tv, Noel ligger & vaknar till.. Jag ska jobba på mitt jobb där jag stortrivs, jag ska rida ikväll & kvällen avslutas med svenska Hollywood fruar! 👍😃

Jag måste försöka släppa. Jag måste låta varje dag med dom jag tycker om läka såren i mitt hjärta! Tids nog ska det bli bra, tids nog ska jag inte känna smärta längre... 




Kommentarer
Postat av: åsa

♥det är bara den som är elak som går som förlorare ur detta positivitet skickas här med kärlek kramar.

2013-09-17 @ 07:52:43
Postat av: Camilla

Kram på dej. Personen är inte värd din energi!

2013-09-17 @ 10:18:10
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0