Lördagsmys

Hejsan! Idag gick jag hem 1 1/2 timme tidigare, härligt att ha komp & att ha jobbat in söndagskvällen sist jag jobbade helg! Så kl 14.15 stämplade jag ut efter en mysig dag på jobbet! 👍 Helt ok jobb helg! 😜

Åkte & handlade det sista till kalaset imorgon & åkte sen hem till min familj! Stökade lite här hemma innan vi for till Martin, Tess, Amelia & Liam & firade lilla Liam som fyllt 1 år.. Shit va tiden går!


Fick god mat & gott fika, sen fick vi ju se hur familjen bodde ute på landet! Superfint verkligen! 😃👍 tack för ikväll!




Nu sover barnen barnen & vi ska se på en film som börjar 21.30. 😃 Imorgon är det öppet hus här hemma & det aka bli så kul att träffa alla fina i vårt liv! 😃

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0