Min kärlek

Hejsan! Nu ligger jag i sängen. Är trött som ett trasigt cykelbud! Jag har ju varit hemma med barnen själv ikväll. Vi har byggt med lego, gjort armband, sett på Barnkanalen & käkat ostbollar! 

Noel däckade 20 & Lina 45 min senare. Nu är det så tyst! 

Har längtat efter denna kväll. Bara jag & barnen. Få längta efter min älskade man lite extra. Ja det lyckades! Barnen har varit 2 små änglar ikväll & jag saknar min bättre hälft! Tänk att jag skulle inte kunna vara utan honom! Min älskade Martin! Nu fick jag duscha själv, borsta tänderna själv & gå & lägga mig själv. Ja det är 3 saker vi alltid gör tillsammans! Duscha kan ibland bli var för sig. Men oftast tillsammans! Så skulle aldrig klara mig utan min fina! Men hoppas han har kul iaf! 😃

Så lika bra att sova då.. Med katten! 😂

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0