Taco-måndag!

Tjäna! Jo men visst! Taco-måndag med våra fina norrländska vänner! Kunde inte haft en bättre måndagskväll! Jätte trevligt & fina paket fick barnen! Jag blir helt rörd! 😍 Tack återigen Ida & Kristoffer! 





Barnen var så nöjda & glada när dom somnade!




Noel har haft en soft födelsedag! Vi var ute en sväng mellan regnskurarna & han ville gunga.. Snart snart har han lärt sig göra fart själv. Det gick lite idag.. På födelsedagen & allt! Min älskling! ❤


Haha! Lägger in en gung-bild från nutiden.. På förra inlägget var det typ första gången han satt i en gunga! 😜

Nu ska jag duscha, sen ska vi se på tv!

Natti! 


Kommentarer
Postat av: Lena

Va stor och duktig han har blivit.

Var i från kommer dom fina tavlorna som du har i köket. Det med mamma, pappa, storasyster och lillebror? Eller har du gjort dom själv? Vill ha något sånt hem hit.

Kram

Svar: Jag har köpt dom på tradera, vet inte om dom finns kvar, men sök på tavla mamma 😃 lycka till! 👍
carolalola

2013-09-17 @ 06:55:40
URL: http://minframtidmedminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0