Tankar

Jag har funderat en del dom senaste dagarna, ja som vanligt alltsĂ„.. 😉 Jag har iaf kommit fram till en del saker.. 3 1/2 Ă„r har det gĂ„tt sen vi flyttade frĂ„n VĂ€sterĂ„s. Ganska lĂ„ng tid! Helt klart det bĂ€sta vi gjort! Inte Ă„ngrat oss en sekund eller sĂ„.. I början var det lite vemodigt vill jag erkĂ€nna, men sen vi flyttade frĂ„n Torstuna & till Hummelsta sĂ„ har det kĂ€nts sĂ„ rĂ€tt, sĂ„ bra! 

Barnen har vĂ€nner, vi har vĂ€nner, vi har varsitt fast jobb som vi bĂ„da trivs som bara den med! Lina gĂ„r i en helt underbar skola, som inte snĂ„lar pĂ„ resurserna, alla barn fĂ„r den hjĂ€lp dom behöver & rektorn Ă€r verkligen guld vĂ€rd! Lina stortrivs & har kul i skolan & lĂ€r sig nya saker hela tiden! ❀ Noel Ă€lskar sitt dagis, sina fröknar & sina kompisar! Vill gĂ€rna vara dĂ€r jĂ€mt om han fick & kunde! LĂ€r sig sĂ„ mycket & fröknarna Ă€r sĂ„ pedagogiska! ❀

Summan av denna kardemumman & poĂ€ngen med allt detta svammel Ă€r att man mĂ€rker klart & tydligt, speciellt efter dessa Ă„r som gĂ„tt att man vet vem/vilka vĂ€nner vi har i vĂ„r hemstad som Ă€r Ă€kta & nĂ„got att umgĂ„s med! Vilka som inte ser att vi bor hĂ€r vi bor som ett hinder att ses! Vilka som slutat höra av sig & vilka som inte gjort det! 

Men tĂ€nk oxĂ„ vad vĂ€nner vi fĂ„tt hĂ€r! Helt galet vilka underbara mĂ€nniskor vi trĂ€ffat & vilka möjligheter vi bĂ„da har hĂ€r i lilla Enköping! Nu saknar jag inte VĂ€sterĂ„s alls lĂ€ngre.. Jag kommer frĂ„n VĂ€sterĂ„s men kommer aldrig flytta tillbaka dit! â˜ș 

Nej nu ska jag dammsuga av medan grabbarna badar..

Nu har jag fĂ„tt skriva av mig.. KĂ€nns genast lite bĂ€ttre! â˜ș




Kommentarer
Postat av: paula

Fiiin bild :)

2013-09-19 @ 18:51:30
Postat av: Ă„sa

♄

2013-09-19 @ 19:24:18

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0