Träningsvärk

Hej å hå! Vilken träning man får av att rida & speciellt jag som absolut inte är van att röra dom delarna av kroppen. Man sitter ju inte & sitter när man rider direkt & det är absolut inte lätt. Men shit va kul!!!! Jag älskar det! Igår avancerade vi & galet kul var det! Fick även rida på en ganska rund häst, alltså blir det en annan vinkel, sen var hon pigg som sjutton oxå & att rida henne var så roligt! 😃

Så idag har jag träningsvärk & imorgon lär det bli värre! Men härligt är det!

Skönt att ha ridningen som träning, tiden är knapp när det gäller annan träning. Försöker få in en å annan promenad när tiden finnes.. Känns skönt att vara nära sin målvikt & känns skönt att inte banta längre.. Att tänka på vad man äter är ju en annan sak. 😉

Nu ska jag göra klart här hemma. Börjar 7 idag! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0