Förkyld..

Hualigen! Nu har jag varit förkyld sen en vecka tillbaka. Snorar, hostar & nyser.. Börjar kanske kännas lite bättre, men drygt är det!  😕

Jag blir så trött! Alltså trött, sova trött! Tar på krafterna att hosta & snora.. 😉

Redan onsdag iaf! Härligt & snart ledig helg igen! Ska bli kanonväder! På lördag tänkte vi ta med oss lunch & åka till Vallby friluftsmuseum med barnen. 👍 får se om Camilla familjen är friska då.. 

Nu ska jag pussa på barnen extra mycket! Jag red igår & älskar då onsdagar när jag vet att jag får vara hemma ikväll! Älskar, verkligen älskar oxå att rida! Det är sååå kul & vilken träning sen då! 😜 men ikväll blir det mys med barnen & mannen! ❤️ 


Fina rådjur på vägen ut till ängsö 😉


Mina juveler! ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0