Finns att göra

Hejsan! Lördagskväll & jag sitter & smuttar på ett glas rött & har verkligen längtat efter höst & rödvin! 👍 så gott! 😋 har fått massa gjort idag här hemma, plus lite kvalitetstid med Noel! 

Martin åkte med svärfar till Norrland igår kväll, dom skulle hämta en snöslunga, så svärmor sov med oss här. På morgonen så donade vi inne, jag städade av mittenplan & fick på lite mattor. Tvättade 2 maskiner som jag kunde hänga ute! ☺️ Elle kom med nicky & drack lite kaffe. 👍

Jag & svärmor gick ut & räfsade ihop minst 10 skottkärror med äpplen & en massa kvistar. Har ordnat en kompost längst bort i trädgården. 😃 eftersom vi har tagit ner 2 äppelträd & en ek så fanns det att göra med det i trädgården, sen har vi beskurit ett äppelträd oxå. Så nu har vi ett äppelträd, räcker gott & väl!  Snart ska 2 träd till ner, får se när det händer bara. ☺️

Sen har jag tvätttat vårat sovrumsfönster & fått upp gardiner där. Så tjusigt! Svåra fönster att tvätta dock, gamla! 😉 men blev bättre iaf! 👍

Ida & Kristoffer studsade förbi & jag & Noel drog med dom till skogen för kantarelljakt! Gick sådär.. Men mysig var det! Min lilla kille, vad hände med åren? Snart 5 år! ❤️





Lilla svampen vi hittade 😂


Kristoffer & Noel hittade ett vildsvinshuvud. Ja det ligger i vår trädgård nu.. 😳


Fina killar 😍


Välta träd.. 😂


Kissebebis! 

Nu ska jag ta mig en dusch! Imorgon är det en ny dag & då vankas det kusinbesök! 👍

Ha en fin lördag! Jahaja mysa med Martin! Har varit utan honom i ett dygn! ❤️




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh jag är så nyfiken så jag smäller av! Lägg ut lite bilder vetja! ;)

2014-08-31 @ 12:43:15
URL: http://nattstad.se/camilladahlstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0