Fredag!

Äntligen fredag! Eller jag kan nog inte säga att det "äntligen" är fredag, men skönt med fredag iaf.. Äntligen är ju att jag väntat så, men det ljuger jag om ifall jag säger så. För veckorna går fruktansvärt fort! 👍

Sitter utanför jobbet & bara slappar innan dagen kör igång. Martin körde mig hit, då han & Lina åker på läger vid lunch. SRF ordnar det & Lina har sett fram emot det sen i våras när inbjudan damp ner i brevlådan! 😃 

Jag & Noel ska mysa hemma! Han ska få sova brevid mig inatt så slipper jag ligga ensam. Tänker gå & lägga mig samtidigt som honom ikväll! Är så trött!! 

Packandet har gått framåt. Har barnens rum kvar & det viktigaste i köket. Alla kläder & sånt såklart oxå! Shiiiit va jag längtar nu! Ska bli såå roligt, skönt & rogivande att flytta ut på landet! 😃

Ha en fin fredag, det ska jag ha! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0