Vågen min eviga fiende

Halloj! Ja denna eviga vågen som jag ibland vill kasta ut genom ett fönster & ibland kyssa. Idag ville jag kyssa den. Bestämde mig för 2 veckor sen att börja tänka ordentligt igen på vad jag stoppar i truten. Ingen bantning, utan bara sunt förnuft!  Har gått upp 9 kilo sen jag vägde som minst. 

Har nu gått ner 1.5 kg på en vecka & jag är nöjd med det. Har ett mål till jul. Jag vet att vikten bara är en siffra, men jag trivs inte med mig själv just nu. Så det är det jag är ute efter, att trivas igen! ☺️

Har inte kunnat gått ut & gå så mycket då värmen har knäckt mig nästan, men nu ska jag promenera mera! 👍 va ute igår & gick i villaområdet & kikade in alla trädgårdar! Shit va vi kommer få fint, vi har så mycket planer! 😃

7 dagar kvar tills vi får nycklarna & vårt nya liv börjar tillsammans! 😍

Nu ska jag dricka kaffet & väcka barnen! Ha en fin dag gott folk! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0