Helgen..

Söndag morgon! Sitter i köket med morgonrock & pyjamas under, fårskinnstofflorna är på dom med! Vi har kallt hemma. Det som behövs är nya fönster..  Känns som en historia som kommer kosta pengar, men en välbehövlig investering! Så vi har att göra i vår! ☺️

Jaha.. I dag kommer farmor & farfar & hämtar våra små juveler. Vi ska jobba & dom har jullov. Det blir kul för dom att vila från oss i ett par dygn! Vi ska ju som sagt jobba så för oss går det fort! 😜

I fredags var vi på bio som sagt. Sune i fjällen! Rolig film & många skrattattacker! Noel satt still med en paus i mitt knä.. 😉 




Fina ungar!

Alltså vi märkte det när vi efter vi hämtat biljetterna gick en sväng på stan. Hur imponerad barnen var över alla saker i stan. Alla fina ljusslingor, hur hög skrapan var & hur mycket folk som rörde sig. Vilka bönder vi har blivit! 😂 pricken över detta var när vi åkte hissen i skrapan. 👍😜 lyckan var total!! Väl inne i biosalongen stötte vi på Linas ridlärare & hennes familj & dom sa samma sak. Bönder i stan.  🙈

När bion var slut & vi skulle köra hem så såg inte vägarna ut som förr & helt plötsligt var vi & snurrade på en stor parkering. 🙊 skrattade så jag höll på att kissa på mig! 😂 kändes skönt att  komma hem på hemmaplan! Tryggt så att säga! 😜

Igår var vi ute & åkte pulka & så. Linas kompis Linnea kom hit & lekte & åt pannkaka. 





En promenad till Nykvarn & skulle kika på...


Näcken! 😂


Vi bor otroligt fint här ute! 😍 älskar det! Är så glad över att vi köpte just detta hus! ❤️


Efter lunch körde vi hem Linnea & åkte en sväng till Elle & Peter. Bytte julklappar & tog en kaffe! 👍

Sen vidare till svärisarna & käkade den årliga kalkonen! Där var även kusinerna Malte & Ida med sina päron. 


Kusinhäng! ❤️

En trevlig kväll med sällskapsspel & skratt! 

Nu ska jag ta tag i köket, Martin gjorde god frukost med stekt ägg, bacon & pannkakor! 😋

Någon mer än jag som ska börja träna efter nyår? 😜 jag ska inte banta, jag ska inte väga mig. Jag har ett par byxor som jag ska komma i, så jag ska ta tag i träningen helt enkelt & inte äta så mycket godis längre. 😁 att ha ett par byxor som en morot tror jag är grymt bra! Jag ska köra, 1/1, då jäklar! 😃


Mina mysiga barn igår morse! 😍 älskar er till månen & tillbaka! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0