Konstigt

Jag mår konstigt. Ont i äggstocken & i ögonen. Inte dom vanligaste ställena direkt.. Känner mig illa till mods & skulle behöva.. Ja en axel att gråta ut på.. 😔

Har iaf bakat idag. Bakat en saffranskaka & gjort pepparkaksdeg 😋 


Bästa hjälpen! 😍

Veckan går fort. Ledig i måndags som sagt. Noel lekte med Melvin på eftermiddagen & jag snackade skit med Melvins mamma Sabina! Härlig tjej! 😃





Melvin & Noel leker 👍 snygga killar ☺️

På kvällen åkte jag med Lina på ridning. Hon var som vanligt så duktig! Red barbacka & hon har verkligen fått sjukt bra balans! Vet själv hur svårt det är att rida barbacka! 😃




Så fina djur!

På vägen hem hände det jag länge fruktat.. Jag körde på ett vildsvin.. Eller han sprang in i min bil.. Sidodörren på golfen är bucklig. Jag & Lina klarade oss, lite skärrad blev man såklart. Efter ha ringt polis & pratat med jägaren åkte vi hem igen. Undrar lite om svinet överlevde eller ej.. Fy va sånt är läskigt! 😳 tur det gick bra med oss iaf 👍


I EP idag!

Nu ska jag stryka gardiner! Elle va på Ikea idag & köpte gardinstänger till mig! Så snällt! Martin är hos Adde, Noel sover & Lina med snart!

Go kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0