Long time

Hej! Längesen jag skrev ner några rader i bloggen & har väl mest känt att jag jobbar, skiter & sover.. Typ.. 😉

Men idag har jag varit ledig med Noel! Så skönt! Vi lämnade lilla Lina på skolan & bosatte oss hos Elle fram till 14, när Martin & Lina oxå kom.. 😉 då gick vi ut & lekte i snön & sen åkte vi in till stan, handlade & Lina hade tid hos tandläkaren. Hon har bitit av en pytteliten bit av en tand. Det lagar sig själv, med tiden. 👍


Noel hos Elle ❤️


Lina hos tandläkaren ❤️

Helgen har rusat förbi. Kalas hos Elle på lördagen, hos Eira på lördagen & pappa på söndagen. På detta har Martin haft jour & lyst med sin frånvaro på hemmaplan.. Suger! Men fint när lönen kommer sen.. 😜

Snart är det dags att sticka till tenneriffa! Galet skönt ska det bli! Total avkoppling & semester ifrån allt! Ska inte ens ha telefon med mig! 😃 

Längtar & vi har nedräkning här hemma! 😎 


Här är vi! 😍

Hann med julgransplundring i lördags oxå. Den årliga på Fyris! 👍



Kusiner! ❤️


Lina vann på sin lott! 


Ett superkul spel! 👍😃


Härligt med snö! Underbart! Detta räcker, men det lär väl komma mer.
☺️ 

Nu ska jag vika tvätt. Noel badar & Lina är hos Elle & leker. Martin ska hämta henne. 😃

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0