Partylördag!

Tjolahopp! Idag är det lördag & inte vilken lördag som helst! Utan öl lördag! 😜 vi ska tillsammans med Ida & Kristoffer till Sandra & Robban & umgås, skratta & öl:a! 😃 ska bli otroligt trevligt & träffa Sandras big love! 😍

Nu har vi precis städat hela huset & bäddat rent. Jag ska sticka in till stan nu. Köpa voltaren gel till Martin då han drabbats av nackspärr 😔 men lite gelé & öl så blir det bra! 😉

Lina leker & hela huset är fullt av tjejer som vanligt. Hehe! 

Noel ser på pirates of the carabien som vanligt även det! På tal om Noel! Jisses vad han trotsar just nu.. Kommer bli gråhårig på den pojken! 😂 men det går väl över lika snabbt som det kom antar jag..

Imorse när Noel skulle hälla upp mjölk & missar glaset & det rinner över hela bordet utbrister Lina: men Noel! Det där är verkligen slöseri med gräs! Snacka om långsökt men så klokt! 😂😂

Nä nu ska jag starta en tvätt & sen sticka in till stan! Tjo!


Överrasknings middag till mina fina igår! 😍 Lina hade dopdag i tisdags. Noel har det på torsdag & då har vi även bröllopsdag! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0