Sagt av Lina

Lina är så otroligt rolig nu för tiden, eller båda barnen säger alltid så roliga saker. Man viker sig dubbel av asgarv vissa gånger! 😄

Jag gick med lina till skolan imorse. Martin är hemma med nackspärr, så Noel var hemma med honom. Martin är nu på väg till en naprapat. Hoppas han får ordentligt med hjälp! 

Iallafall på vägen till skolan så pratar vi. Lina pratar om Noels dagiskompis Erik som alltid jagar henne & ska pussa & krama henne. Hon skrattar & säger: han är säkert kär i mig. Men han måste växa till sig lite först... 😂 


Lina & Nicky! 😃

Finaste tjejen! Underbara unge! ❤️

Nu ska jag & Noel klä på oss & gå ut med Zeb. 👍 jag har gått en promenad på morgonen, 6.4 km! Skönt! 

Ha en fin dag! 😘

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha ja vad gör väl den lilla åldersskillnaden om några år? :) Hon är klok Lina.

2014-01-27 @ 22:30:27
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0