Utvärdering

Dags att utvärdera min medicin mot mina hemska PMS besvär. Jag mådde så dåligt vid min PMS att jag funderade att ställa mig framför ett tåg för att slippa må så.. Jag mådde så psykiskt dåligt att jag tillslut blev rädd för mig själv. Tog kontakt med gyn & fick premalex utskriven i en handvändning! 👍

Jag måste säga, att jag hade grova PMS besvär men att denna månad har jag mått grymt bra! Mitt tålamod har varit på topp, det har inte brunnit för mig & jag har inte gråtit hejdlöst åt allt & inget! Jag har mått bra! 😃 jag har märkt en enorm skillnad & tänk att jag mått så dåligt så länge för att jag inte vågat kontaktat gyn.. 

I min värsta period förrut, ja jag säger förrut, för vill lämna det där bakom mig, så har jag tagit åt mig hela tiden.. Blivit ledsen & tagit saker fel & vrängt allt! Men nu så känner jag mig inte alls så träffad.. Känner att jag kan rycka på axlarna & sen tänker inte mer på det.. Inte så att jag är känslokall, utan att jag inte tar åt mig på samma sätt nu.. Avtrubbade känslor helt enkelt! Vilket för mig är skönt! En befrielse! Men den största befrielsen är ju att jag har tålamod, att det inte brinner i hela bröstet för minsta motgång eller att jag blir irriterad för allt allt! 

Så underbart!! 




Kommentarer
Postat av: Camilla

Dumt som tusan att gå och må dåligt när det finns hjälp att få. Härligt att du vågst tactag i det.

2014-01-22 @ 22:38:33
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0