Sol & bad

Härligt! Njuter av sista semesterveckan med sol & bad, tillsammans med familjen! ☺️ Har inget att klaga på & det är ju underbart att bara vara på stranden. Jag & Martin kompletterar varann ganska bra. Han badar med barnen & jag solar. 😜 nej men jag badar faktiskt oxå. Men han kan ligga i i timmar, för mig handlar det om att ta dn svalkande dopp. Jag älskar att sola, ligga & pressa & känna hur solen värmer kroppen! 😎🌞

Vi är husvakt nu & har gångavstånd till en liten sjö! 👍




På söndagen när vi kom blev det kvällsbad, för barnen. 👍



Måndag likaså! Gick upp till huset & åt lunch & sen bad hela eftermiddagen. 😃 Lina träffade en kompis & lekte med henne & så även hemma hos henne sen oxå. Social tjej! 👍


Hängmatta är ju guld! 😜


Lilla kocken 😍


Gårdagen var vi vid badet från 10.30-16.30👍 barnen lekte & badade! ❤️

Idag var vi inne i Uppsala en sväng.donken lunch & handla lite. Nu är vi vid badet igen. Noel leker med en kille & Martin & Lina leker. 😉





Underbara semestern! 😃 vi har det bra. Fast barnen är i en testning period just nu. På olika nivåer. Bara rida ut stormen.. Helt enkelt.. 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0