Trött trött!

Jisses! Värmen, jobbet & allt kaos hemma tar knäcken på mig. Känner mig som sju svåra år. Visserligen skulle jag kunna lägga mig tidigare. Men har fastnat i serien SOA! Sjukt bra!! 

Igår packade vi en massa. Börjar bli svårt att ställa kartongerna någonstans. Måste stuva om igen tror jag. Mitt i allt tog vi en paus & åkte in till hamnen & Martin tog en öl & jag en Loka! 😜 bara sitta där & småprata så där va så mysigt! 😍

Nu är det redan onsdag! Denna dag går väl lika fort som alla andra dagar. 😳 ikväll ska vi hem till Lotta & Timo & grilla & snacka lite skit! 👍 välbehövligt kan jag säga! 😃

Saknar barnen så jag håller på att gå av! Mina vackra älsklingar vad jag längtar efter dom nu! 😢

Nä sparka igång jobbdagen. Börja med att gå ur bilen. 😜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0