Ridning

Tjoho! Igår var det avslutning på ridskolan för Lina. Hela familjen packades in i svarta faran & så drog vi till stallet! ☺️


Noel var så duktig hela tiden & på avslutningar får alla prova rida. T o m min kära make hoppade upp på en häst! 😍





Först lite hästvård. 👍


Lina red på den här pigga killen! Såå fin häst! 😃


Noel tittar på 😜


Sen red han stora hästen! Åh den lilla.. 👍😍


Det största var helt klart att Martin red! Han är så rädd för hästar. Stolt över honom & han över sig själv! Annica blev tårögd! 😉


Åh jag red! 👍 så kul!!! 😄

Ikväll är det avslutning för min del.. Det ska regna, så familjen får nog stanna hemma. 

Nu ska jag väcka kidsen! Ha en fin dag! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha vad roligt att se Martin på en häst . Jag är också rädd för hästar. Stora ju :)

2014-06-04 @ 07:20:55
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0