Värmeslag!

Vilket kalasväder det är just nu! Helt galet va underbart det är med sommar! Ja jag kommer flytta söderut bör jag blir pensionär! 😜

Vi ligger i soffan & ser på tv jag & barnen. Sommarlov här ju börjat. Ska snart upp & lägga Noel, vi har varit på Noels dagis & sommaravslutning med picnic & skönsång från barnen! 😃


Min fin kille som bara har ett år kvar på förskolan 😳 underbara hjärtat!
Mer kort bjuder jag inte på då jag inte vill lägga ut bilder på andra barn. 👍

Igår var vi först på sommarfest på kyrkcentrum & Lina sjöng med sin kör & fick en ros av körledaren! ☺️


Sen var det lek i hoppborgen, grillad korv, glass med maränger & mingla för oss föräldrar. 😃 jättemysigt! Vi trivs verkligen så bra här i hummelsta! 😍


Lina & molly ☺️


Noel i hoppborgen.

Sen drog vi hem till Lotta. Firade Sandra & hängde med alla goa människor! Badade badtunna, fikade, grillade hamburgare & skrattade gott! 😃





Badar badtunna med pappa, Bastian & Robban! 👍😃 sen lite pusskalas ❤️




Lotta, Loke & Martin 😜

Underbar eftermiddag & kväll! Nu ska jag lägga Noel. Han är trött min lilla kille. Sen blir det promenad med Ida, Zeb & Elle! 👍😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0