Att sova

God morgon! Ja det blev det för mig kl 3.30 en dag som denna. Lina har fått för sig att allt är läskigt, hon vaknar varje natt/tidig morgon & ska sova mellan oss.. Vilket leder till att någon av oss vuxna får svårt att sova.. Denna tidiga morgon var det min tur.. Känner på mig att denna dag kommer bli lång! Hoppas att Lina snart kommer ur denna period.. 

Jag är inte riktigt kry än. Jag trillade dit & blev såklart smittad av mina tre hjärtan. Kände redan på fredagen. Hade lite feber hela dagen & på lördagen var jag däckad. Igår kändes det lite bättre. Är i valet & kvalet om jag ska jobba idag. Men jag tror jag testar iaf! Om det inte funkar åker jag hem.. 

Igår var vi ute på landet hos farmor & farfar & hämtade hem vår lilla Noel. Han sov där & hade ett mysigt dygn med dom! ☺️ Vi grillade korv tillsammans innan vi åkte hem. Lina var hemma hos Nicky & lekte sålänge! 




Finaste lilla killen handen! ❤️ Underbart med vår. Men ligger nu här i soffan & det snöar.. 😕

Nä jag ska snart gå upp & sätta på kaffe & fixa frukost tills Martins klocka ringer. 

Ha en fin dag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0