Träningsschema

Ja nu är det dags att spotta i nävarna & ta tag i träningen! Ingen bantning & ingen diet! Bara sunt förnuft & lite jävlar anamma när det gäller träning! 


Jag tror stenhårt på mig själv & för att jag ska må bra så ska kommer detta bli kanon! Sen kommer ju sommaren igen & lite bättre självförtroende skadar ju inte! 😜

Dagen idag! Den har varit kanon! Började morgonen som igår med en promenad med Ida! Lina hängde på på cykel. En hel del sura miner dock. Men runt kom vi! 👍


Sen åkte vi hem till Catharina & hennes son Ville. Min jobbarkompis & hennes son. Martin hjälpte henne att sätta upp hyllor & jag lekte med alla barn typ, hon bjöd på god mat & efterrätt! Superkul att ses utanför jobbets väggar! 😃







Men det största utav allt idag! Det är att Noel har lärt sig cykla själv!! Utan stödhjul!!  Han är sååå duktig vår underbara Noel! Lina var precis lika gammal! ❤️ Älskade barn! ❤️

Vi har verkligen inga småbarn längre! 😍

Nä jag ska nog snart lägga mig & läsa. Är såå trött, klockan är ju egentligen bara 19.30. Men shit va grus jag har i ögonen! 😉

Imorgon blir det morgonpromenad! Så får det bli, annars blir det ingen promenad. Martin ska tatuera sig imorgon kväll! 😜

God natt! Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0