Utedag!

Idag har vi varit ute hela dagen! Helt otroligt underbart! 🌞 Ă€lskade underbara vĂ„r, du Ă€r sĂ„ otroligt vĂ€lkomnen! 😃

Började dagen med en lĂ„ngpromenad  med Ida & hundarna! Skönt som sjutton & hĂ€rligt att snacka av sig med Ida som vanligt! â˜ș


Sen hĂ€ngde vi ute. 





Barnen gick oss pĂ„ nerverna en svĂ€ng innan lunch dock. Vad Ă€r detta med att brĂ„ka & nĂ€stan slĂ„ ihjĂ€l varann? 😳 men det blev bĂ€ttre sen iaf. Söt-ungar! Vi plockade fram utemöblerna & kĂ€kade lunch ute! 


Mycket gott att Ă€ta ute! PremiĂ€r & allt! 😋


Denna kille har en energi som skulle rĂ€cka till ett helt fotbollslag, lĂ€tt! Han Ă€r inne i en trotsperiod utöver det vanliga som fĂ„r mig att tappa tĂ„lamodet en del. Allt Ă€r tvĂ€rtemot & en attityd som jag skulle klara mig utan..😁 men han Ă€r ju vĂ„r fina kille & vĂ€rldens goaste mellan varven. ❀

Bilden sĂ€ger mer Ă€n ord! 😜


Noel har hittat en nyckelpiga! â˜ș


Madicken. ❀

Vi fick fin besök av vĂ„ra vĂ€nner & gamla grannar Fredrik & Linda med deras barn Alexander & Kevin! Otroligt trevligt & jag hoppas vi ses snart igen! 😃




Söta killar!

Martin & Lina drog till svĂ€rmor & jag & Noel stannade hemma. Vi har haft en lugn & mysig kvĂ€ll jag & sonen. Ätit fisk som vi alltid gör nĂ€r vi Ă€r sjĂ€lva, haft lördagsmys framför bompa & Noel har badat. ❀ Nu sover han sen en halvtimme tillbaka. Han var helt slut efter dagen ute! â˜ș

Jag ska duscha nu & se nĂ€r resterande av familjen kommer hem! 

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0