Älskar lediga dagar

Vilken dag vi har haft, jag, Noel & Elle 😍 har varit så mysigt att bara umgås! Shopping i lilla Enköping. Gjort på en timme! 😉 ätit glass i solen & ätit chopchop 😋


Noel är så mysig nu. Märker verkligen att han börjar bli en stor kille nu! ❤️

Lina drog direkt Till en kompis efter skolan & Noel lekte oxå hos en kompis. Jag & Elle satt på altanen & drack kaffe, solade & lyssnade på musik! 👍😎 sdn var ju älskade Zeb här såklart!


Vid fem kom vi hem till svärfar & svärmor. Åt mat & fikade & barnen lekte ☺️ Badade vattenspridaren oxå! 😄


Myser med min favvokille 😃


Barnen gör "loppor" 😜

Nu ska jag sova! Jobb imorgon & sen bytt & är ledig söndag. Ska vara samordnare på måndag, då jag skulle vara ledig egentligen! ☺️ Helt ok & bara jobba en dag i helgen! 👍

På återseende! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0