Att ramla av en häst!

Igår när jag red så hände det för första gången! Jag ramlade av hästen, eller man kan kalla det voltade över huvudet på hästen! Hästen snubblade & knäböjde fram & jag for i en volt över huvudet på henne.. 😱 

Hann inte tänka nåt förutom att när jag låg där skulle komma upp från marken fort så inte hästen skulle trampa på mig.. Men det gick kanonbra! Hon stod där & såg ut som hela hon sa: förlåt det var verkligen inte meningen... Jag skrubbade knät & armbågen i sanden men annars blev jag mest snopen 😜 

Mina ridpolare sa att det såg snyggt ut när jag ramlade, får väl ta åt mig äran av det då 😂 

Igår hade vinen soft dag när jag hämtat mina juveler. Lina lekte på sitt håll, henne ser man knappt längre.. Men hon ringer då & då & kollar läget! 😄 Noel cyklade omkring här hemma & var så duktig, han cyklar verkligen så bra nu! Han startar själv oxå & stoltheten lyser! 😍 sen kom hans kompis Theo hem från dagis & han lekte där, jag tog en kort promenad med Zeb & lagade mat, sen hämtade jag honom. Stora barnen! 😉


Mellis på baksidan



Bästa sällskapet! 

Idag är det jobb igen! Ska bli skönt att träffa mina härliga kollegor & skratta hela dagen! Jag är på topp! 👍😃

Efter jobbet ska jag åka & handla & sen hem & göra kycklingklubbor! 😋

Nu börjar nåt av barnen att vakna. Dom låter så lika nu när Noel pratar så bra, tar fel på dom i telefon oxå.. 😁


Avslutar med denna! Ha en bra dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0