En dag med familjen

God kväll!
Idag har vi haft en dag tillsammans jag & min fina familj! Kärleken till min familj är obeskrivlig & jag är så galet lycklig över att ha en sån fin familj. Trots vardagsgnabb så är vårt liv underbart! 

Imorse gick jag & Lina upp vid 7.20. Martin & Noel sov en timme till. Jag & Lina gjorde god frulle & var precis färdiga med det när grabbarna kom ner! ☺️

Efter frukost & lite röjning här hemma med en maskin tvätt, lite renbäddning & lek ute drog vi iväg på äventyr. 

Skulle vara hos min pappa kl 14, men drog redan strax efter 10. Fick tips av min jobbarkompis Lotta att åka till taxinge slott! Det gjorde vi! Otroligt mysigt!!




Sen hade vi hört att dom hade kakbuffe där.. Åh det hade dom! 😋


Helt galet mycket! 😃


Kan tillägga att varken Lina eller Noel åt upp sitt. 😉


❤️

Vandrade runt lite & såg att dom spelade in hela kändissverige bakar! 👍





Lyckan var total i Noel värld när vi kom fram till kanonerna 😂 han lekte & hade en superkul stund helt i sin egen värld! 😜







Supermysigt var det & fint som sjutton! Älskar såna här utflykter! ☺️

Sen vidare hem till pappa. Fira farfar lite, fick god mat & hade ett par trevliga timmar där! ☺️


Lillebror & Noel sparkar boll


Farfar ❤️


Spex-Noel 😂


Pappa ❤️

När vi kom hem & ätit lite kvällsmat gick jag & Lina ut & joggade i regnet! Skönt som tusan! Va bra vi är!! 👍😜

Nu ska jag snart sova. Har lagat mat tills imorgon då det är brådis när man kommer hem & det är ridskola. 😃

Natti! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0