Host & snor

Varning för ett äckligt inlägg.. Men jag är förkyld.. Så in i helvete.. Eller är det pollen? Jag har så sjukt mycket snor i skalle & snok att det inte går att beskriva.. Snyter mig & är helt flådd under näsan & hostar snart lungorna ur bröstet.. 😕 

Men mår ok i kroppen.. Ont i bröstet av allt hostande dock.. 

Annars är jag trött idag.. Sån där trötthet efter jobb en vecka. Jag har börjat sju mån-tors, det är stor skillnad istället för halv åtta! Imorse ville jag inte gå upp.. 😴

Men det är fredag idag! Ledig helg & måndag! ☺️ Ska bli skönt! Igår var familjen lediga. Vårat tredje barn Nicky hängde med Lina hela dagen. På kvällen kom både nicky & neo & åt pannkaka med oss! Sen kom fina Elle på kaffe när hon hämtade sina juveler! ☺️

I morgon ska jag & Elle stå på barnloppis på fyrispark, ska bli superkul! ❤️

Nej nu ska jag väcka Noel, Lina är redan färdigklädd & redo för att starta dagen!

Ha en fin fredag! 😘




Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig babe. Tror nog snarare på förkylning än pollen. Hosta av pollen brukar man väl inte. Kliande hals och ögon samt rinnande näsa och en brutal trötthet. Vi hoppas på det i alla fall. Bättre förkylning än allergi. Puss o gull.

2014-05-30 @ 16:17:12
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0