I en bubbla

Hej hej.. Går omkring i en bubbla nu för tiden. Tänker på huset & längtar verkligen tills den dagen vi får tillträde & börja flytta in & fortsätta vårt liv tillsammans på landet i VÅRT hus som VI ÄGER!! 😄 kan inte tro det är sant! Det är så coolt så jag smäller av, äntligen är drömmen sann! 

När jag gick mellan mina kunder idag kom jag på mig själv hur jag verkligen blängde in på alla trädgårdar, fiskade idéer & planerade hur vi ska ha det! Det ska bli så roligt & vi har ju över 1500 kvm tomt att göra nåt på oxå! 😜 längtar så jag går av snart!! 

Nu ska jag försöka sova.. Har varit ute på en timmes kvällspromenad med Ida, Zeb & Elle ikväll! Så skönt & snacka en massa! Bästa tjejerna vad jag älskar dom! 😍

Nä usch va sent det är nu.. Natti! 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0