När drömmar blir till verklighet

Hej hej! Tänk att drömmen vi drömt om länge länge äntligen är här! Äntligen har det hänt som vi länge har väntat på! 😃 

Vi har igår skrivit kontrakt på vårt drömhus! När vi var på visningen var det som att se vårt liv därute tillsammans! Jag & min familj!! ❤️ Det gick som stötar genom kroppen & jag ville inget annat än skrika, hoppa, gråta eller skratta!! Det var verkligen huset som vi tänkt oss, som vi drömt om!! Allt bara kändes så... Rätt!!! 

Bilder kommer sen såklart!! Just nu är vi i en bubbla! Så lyckliga! Så jävla underbart!! 

Vet inte vad jag ska skriva mera än att detta är det bästa som hänt på mycket mycket länge!! 

Lyckan är enorm & tårarna är nära när jag tänker på det!! Säger som en vän till oss säger: Succé!! ❤️





Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt babe. Som sagt. Väldigt nyfiken på detaljer. Jag är superglad för er skull. Verkligen er tur nu, äntligen :)

Svar: Tack min bästa babe!! ❤️ du ska få höra detaljer! 😘
carolalola

2014-05-13 @ 21:13:10
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0