Energi påfylld

Hejsan! Vilken trevlig helg vi har haft, umgåtts med människor som ger positiv energi & som man mår bra av. Så skönt för kropp & själ! ❤️

I fredags var vi hem till våra vänner Åsa & Magnus på taco kväll. Snacka lite skit & alla barn lekte. ☺️ Jättetrevligt, vi åkte hem vid 21 & båda barnen tvärslocknade i bilen. Jag somnade direkt när vi kom hem.. 😜

I lördags fick jag sovmorgon till 8.30! 😳 kan säga att det var så välbehövligt! Mina killar åkte & köpte färska frallor & jag vaknade till doften av kaffe & färskt bröd! 😍

Pysslade & plockade här hemma i några timmar & svirade sen om, vid 14 började kalasfolket ramla in! 


😋


Liza, Lina, Noel & Maria 




Linda med hennes Kevin & Alexander fikar 😃





Adde, Maria, Petra & Lasse 😃


Fina Ida ❤️


Åh zelma 😍


Min storebror kom & sov över helt jätte spontant ❤️ Så roligt!! Linda Kunde tyvärr inte följa med. Men så underbart att ha Fred här ett dygn!! Lycka! 


Elle & Martin! 



❤️



Jag & nicky! 😃


Våra fina norrländska vänner!



Hund möter katt! Tänk, dom är så nyfikna på varann! 😜

Tack igen alla som kom & firade Martin! Så kul var det! 

Idag är jag ledig! Martin åkte precis med Lina till ögonmottagningen i Uppsala. Hon ska göra en undersökning som tar 3 timmar. 😔❤️ Hon var så nervös! Jag & Noel ska ut & räfsa dom sista löven när det ljusnat ordentligt! Hemma dag! Så skönt! 

Ha en fin måndag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0