VAB

Nu börjar denna härliga tid med sjukdomar. Så länge det stannar vid feber & förkylning så är jag ganska nöjd.. Sjukdomen som börjar på M slipper jag mer än gärna.. Lina är dålig. Feber & förkyld. 

Igår på ridningen så grät hon sista minuterna av lektionen. Sa att hon frös & mådde dåligt. Jag tänkte att det bara var att hon var helt slut efter besök på ögonmottagningen på akademiska igår då hon gjorde en undersökning på 3 timmar. En smärtsam sådan. 😔

Vi kom hem & hon ville ta tempen. Den visade 38,5.. 😢 stackars min prinsessa! Så idag ska vi bara mysa jag & Lina. Lillebror får leka av sig på dagis idag. Jisses vilken energi han har nu. Jag höll på slita mitt hår igår.. 😁


Fin Lina på ridningen. Hon har blivit så grym på att rida! Förstå att den lilla tjejen kan styra en sån stor varelse. Det är mäktigt att se på. Blir alldeles tårögd! 😍




Bilen blir skitig när man bor på landet & Lina rider ännu längre ut på landet. Lätt att städa & tvätta dock 👍 duktiga barn!!


Memory & frukt! Det är grejer det! 😘

Nu ska jag fixa lite frukost till Lina. Sen ska jag lägga mig i soffan tillsammans med henne. Trött efter en ganska vaken natt. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0