Vilken dag!

Jisses vilken dag det blev idag! Jobbdagen har gått kanoners & jag har haft en mysig dag med mina kunder. Adventspysslat, skrattat, känt mig behövd, promenad i solskenet & fikat! 


Kan inte klaga på detta! Välbehövliga sol vad jag har saknat dig! ☀️

Efter jobbet åkte jag & tog med mig Sandra, till ö&b & Willys & handlade på oss lite! 👍 väl där så ringer Martin & har fixat tid till Noel hos läkaren för han brände sig lite när vi eldade i helgen & efter två dagar på dagis så såg det infekterat ut. 😔 han fick hela handen i bandage & penicillinkur. Min stackars fina lilla kille! 😕


❤️❤️ stackars. Han kommer nog aldrig mer kolla om elden är varm. ❤️❤️

Vi har även fått larm inkopplat idag. Känns bra & tryggt! 


Alltid någon hemma! 😜

Nu ska jag lägga Noel. Han är trött min kille. Jobbar en dag till sen ledig i 5 dagar! Såååå skönt! 😍

Då ska jag pyssla inför advent, baka lite, mysa med barnen, träffa CAMILLA, på glöggkväll hos Thörn & bara vara! Ska bli fantastiskt! 👍

Lina igår btw.. Så kanonduktig! Hon är grym! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0