Vill stanna tiden..

Hejsan hej! Skulle vilja stanna tiden ett tag..bara stanna upp & befinna mig i nuet med min familj! Bara vara, inte tänka & inte bry mig om något annat än just här & nu. Utanför finns inte, ingen annan finns.. Än vi! Jag skulle vilja det, skulle vilja det så himla mycket..

Men det går ju såklart inte. Tiden är här, allt finns & allt måste göras.. Hur mycket jag än vill bara vara så går det inte. 

Lediga dagar gör mig gott. Att bara bry mig om mina tre hjärtan! Att pyssla & greja hemma. Göra fint till advent & känna att här ska vi bo.. Här ska vi leva.. 



Köket 😍

I går var en händelserik dag. Behöver jag säga mer... Eller ja.. Men jag & Noel skulle åka till Camilla & hennes kids. När vi varit inne på maxi hälla så har vi punka på bilen.. Invänta Ida som en räddande ängel & Camilla & tre av hennes barn kom hit istället! 




Senare kom Martin hem, Elle, Neo & Nicky kom hit. Senare även Ida & Kristoffer! Jag & Martin drog på glöggkväll hos familjen Thörn! 👍


Lilla Liza 😃


Makarna Thörn. Jättemysig kväll helt klart! 👍 ses snart igen! 😘

Nicky sov över till Linas stora förtjusning! 👍

Idag har vi varit & firat min brorson Liam & fikat med dom!


Noel & Liam leker så himla fint jämt! 😍

På vägen hem så åkte vi till Willys & rusta & shoppade lite. Har en del ljusslingor & så nu. Martin är galen när han väl vill 😜

Idag såg jag min forna vän, hon som jag saknar så det gör ont i varenda del av kroppen.. 3 år sen hon bröt med mig.. 3 år av saknad & oförståelse. Jag ville gå fram & slå henne samtidig som jag ville ge henne en kram.. Tårarna rann när vi åkte hem.. Är så ledsen. Så sårad. Så arg. Saknar den tiden vi hade min vän & jag.. ❤️😭

Inget jag kan göra nåt åt. Men det gör så fruktansvärt ont. Kan inte hjälpa det..  

Nu ska jag mysa ner mig i soffan.. Stanna tiden vore ju inte fy skam.. Som sagt.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0