Full rulle som vanligt

Jisses! Det var denna helg oxå. Mina två lediga helger har bara försvunnit i ett nafs. Kalas & socialt umgänge hela dagarna! ☺️

I helgen har vi haft fullt upp. I fredags var svärisarna här & svärfar & Martin byggde en slags carport till gräsklipparen & snöslungan 😜 Elle & Nicky var här med! Dom sov även över, mycket mysigt! Så vi drack lite vin på kvällen & hade trevligt! ☺️


Nicky & Lina har fredagsmys! 😍

På lördagen kom svärisarna igen & byggde klart carporten med tak! 👍 nu ska bara väggarna dit! 😄


Bygga bygga 😜


Vi håller även på att trolla fram grusplan som ligger under gräs & jord! Blir bra när det är klart! Ett lass med nytt grus sen bara, i vår. ☺️

På em kom Camilla med familj & åt hemmagjord pizza med oss. Det var superkul att ses! ☺️


Lilla Ninnie har blivit stor ☺️

På kvällen kom Ida & Kristoffer över. Såg på fångarna på fortet & snackade lite skit! 👍

Igår var det barnkalas här hemma. Noel hade 5 års kalas. 12 femåringar på en & samma gång. Det var intensiva timmar, men smärtfritt 😜 Noel var toknöjd! Gamla grannarna kom över oxå! ☺️👍 

På kvällen var jag på ljusparty hos en kollega. Köpte inget men bokade in ett party i november! 😃 ska bli kul!

Ikväll har Lina varit på ridning & jag & Noel har varit hemma. Byggt lego, badat & jag har röjt lite. Storstädade badrummet nere! 👍 äntligen städat in mig där! 😜


Noel är såå duktig! ❤️

nu blir det dusch sen SOA 😘
FULLT ös är det som sagt! 😂





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0