Nackspärr & fullt ös!

Hejsan! Full rulle, verkligen! Jobbhelgen gick som på räls! Inga större svårigheter & inga större problem, så sjukt skönt! 😃 kände mig stolt när jag åkte hem, vilka kollegor jag har! 😍

Gjorde dock illa mig i nacke/skulderbladet/ryggen igen.. Vred mig om hastigt & hela jag gick i baklås.. Galet va ont! Söndagen & måndagen var en pina! 😩 på måndagen drog jag äntligen till en kiropraktor & han rättade till min rygg rejält. Han hittade 4 låsningar.. Det knäckte till i hela rummet.. 😖 ont gjorde det & nu är jag typ öm & har lite som träningsvärk. Imorse gjorde det ont igen. Så innan man mjukade upp nacken efter ha sovit hela natten. Jag ska tillbaka till honom imorgon på uppföljning. Måste få nån rätsida på detta nu! 

Annars, barnen fyller år, Lina på fredag & Noel på tisdag. I helgen är det kalas. Lina har bjudit lite kompisar på disco på lördag. Kul för henne. På söndag har vi öppet hus för båda barnen! 😃 ska bli skojigt! Så egentligen borde jag gå ut i köket & baka lite kakor.. 😜

Min farfar & hans syrra var här ikväll! Kul som sjutton! 😃  besök var & varannan dag för att folk vill se hur vi bor. 😃 

Nä ska pallra mig ut i köket kanske då.. Tjing!


Tv spels Noel 😜


Kristoffer bjöd in sig själv på mat igår 😜


Noel, Linnea & Lina i hängmattan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0