Slutkörd

Påriktigt. Var mycket längesen jag kände mig så här slut som nu.. Eller igår efter jobbet rättare sagt. 

Kände när jag åkte hem från jobbet att min kropp sa ifrån. En förkylning som legat i en vecka på lur, som inte vill bryta ut eller försvinna. 😔 jag var sååå trött! Vid halv sex duschade vi alla fyra, satte på oss nattkläder, la oss i soffan & åt varma mackor som min kärlek fixade iordning. 😍 där låg jag kvar till 20, när jag förflyttade mig med Lina till sängen & där blev jag kvar.! Martin väckte mig vid 23, då var jag upp & gick på toa & borstade tänderna, ställde klockan. Sen dök jag i säng & sov till 5.30.. 

Så underbart skönt!! Känner mig bättre idag, tror jag. Men skulle behöva fler såna där kvällar! 😜

Ledig imorgon med mina kids. Planeringsdag. Nu ska jag snart sticka till jobbet. 7-15.45. Känns så där, men bara att köra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0