Trött

Hejsan! Inatt har jag sovit som en klubbad säl. Är helt slut efter flytt, flyttstädning & allt annat runt omkring. Skulle ju behöva vara ledig från jobbet om man säger så.. Ska försöka ta en semesterdag snart. 

Helgen rasslade förbi med en väldans fart! ☺️ Lina är inne i en fas i livet, kan det vara en förpubertet som slagit till? Så kaxig så jag tappar hakan.. Dom orden som kommer ur den donnans mun får mig att se svart! Men som allt annat så går det väl över, men det är så jobbigt när man är uppe & inne i det, inte minst för min fina Lina. ❤️

Kusinskaran kom & hälsade på i söndags. Så kul att träffa dom! Fina barnen! Ja föräldrarna med såklart! 😃


Se dom är ett gäng. Fattas 2 stycken. ❤️


Se på stoltheten. Både Noel & Martin älskar att köra gräsklipparen. Noel i Martins knä såklart!! 😜

Igår var jag med Lina på ridningen! Galet va bäst hon har blivit! Ser att  hon brinner för allt som har med hästar att göra! ❤️



Lina pussar Fluga 💕


Solnedgång över våran trädgård igår kväll! Älskar det! Älskar huset! Vi har verkligen hittat hem 😍 bilder kommer, jag lovar. 😜

Nu ska jag göra klart här hemma. Ha en fin tisdag! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0