Det var den helgen det..

Nu har helgen försvunnit lika fort som den kom skulle jag vilja säga faktiskt! Vad har familjen Jansson gjort då? Jo i fredags när jag slutade jobba åkte Martin & Lina in till stan, lämnade tillbaka vår gasolgrill på garantin då den sa upp sig inte ens ett år gammal.. Men sig hem hade han två grillar & lite annat smått & gott.. Han kan förhandla min man! 😜 med sig hit hade han även Nicky. Vi käkade mat & fredagsmys.. Hinner inte mycket mer på fredagarna innan barnen (&vi då) somnar.. 😄

Igår var vi ute hela dagen. Vi har köpt några ton jord som vi håller på & sprider ut på gräsmattan för att vi sen ska så ny.. Då den just nu är obefintlig.. Blir nog kalas.. Trött är man i kroppen & vem behöver gå på gym när man kan skotta jord eller kratta ut den.. 💪 mina ben är som spagetti.. 

På em kom Maja hit så vi tog gladeligen hand om henne då hennes matte & husse skulle åka bort! 😍 sen kom Elle & Neo med & vi grillade, drack vin & hängde hela kvällen. Grannen Cissi med sambo kom förbi en sväng med 👍



Premiär äta ute! 😃

Idag har vi hållt på ute oxå.. Snart färdiga. Men det kommer några ton jord till i veckan.. Så vi har att pyssla med!!😂

Nu badar jag i lugn & ro.. Ska snart tvätta mig & lägga Lina. Hon ska läsa för mig. 


Solnedgång vid vårt hus i fredags 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0