Så less på denna förkylning nu

Jisses! När ska detta hostande & snorande vända.. Igår kväll trodde jag att jag skulle hosta upp hjärtat.. Hostar tills jag nästan spyr.. Inte ok.. 😡 sen undrar jag, hur mycket snor kan det finnas? Nej nu kan jag gärna bli frisk.. Skulle inte göra något alls..

Igår efter jobb, skola & förskola var det bara att käka, maten som jag lagade dagen innan, så är det här på mån & ons när barnen ska iväg på sitt. 😃 Martin & Noel drog på brottning & jag & Lina städade av här hemma. Lina städade sitt rum helt själv. Plockade i ordning, dammade, dammsög & slet ut alla sängkläder. Jag hjälpte henne med att bädda sängen. 👍 När vi röjt färdigt gick vi ut i kvällssolen, jag tog en kopp te & bara satt & lyssnade på tystnaden, på fågelkvitter & på lugnet 😍 Vattnade även gräsmattan.. Det vi har sått.. Kan det inte bara smälla till nu? 😄



Upptäcker så mycket vackert i trädgården. Vet redan nu vart jag ska sätta lökar i höst! 😜


Mini terror! Söt men vilken unik katt. 😃


Älskade lilla mini tonåringen.. Skulle vilja flytta in i din hjärna & se vad som händer just nu.. ❤️

Torsdag idag.. Helg snart! Åh jag är ledig.. Som alla andra helger med nu då! 👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0