Knock out!

Jaha.. Jisses denna förkylning/sjukdom/virus vann till slut. Jag är hemma ifrån jobbet.. 🤒😣
Mår som en kasse skit.. Bara tanken att ta mig någonstans i huset får mig att bli andfådd. Var nere med barnen & lämnade dom vid skolbussen för ett tag sen & trodde påriktigt att jag skulle avlida på väg upp för vår backe! ☹️
Det är synd om mig nu.. Jag är besegrad & jag erkänner att jag behöver vara hemma ett par dagar för att bli helt bra! 😔 
Är så stolt över mina stora duktiga barn som åker skolbuss, dom ska åka hem med.. Lina har börjat vara hemma själv efter skolan, tar alltså bussen hem själv. Igår när jag åkte hem tidigare så var hon hemma & hade dukat upp mellis ❤️
Noel är verkligen inte någon liten kille längre. Han är stor nu & ska åka buss hem med Lina idag, stolt som en tupp 😍


Min älskade 6 åring! ❤️


Min älskade 10 åring! ❤️

Älskar er mina knallkorkar! 😘
Nu ska jag slå på en film & krypa ner i soffan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0