Fullmåne, snö & svammel

Hujedamig! Fullmåne i all ära.. Men våra barn sover så oroligt då.. Jag vet att det är pga fullmånen dom kommer upp till oss.. Några dagar innan den är full.. Det slår aldrig fel! I morgon ska den vara full så kanske dom kommer upp i natt med.. 🌝

Jobbdag idag med.. Efter schemabyte så lyckas jag pricka in 2 helger på raken.. Bara köra på.. Har jobbat helgen & inte ledig förrän torsdag efter & innan helgen igen.. Jag är lite trött ska jag väl kanske erkänna! 😁

Vardagsrummet börjar ta form, tapeterna är ju uppe & alla lister utom en som vi målade en sista gång igår. Så vi spikar upp den idag. Målade om dom gamla listerna vita! Blev sååå snyggt! Bilder kommer givetvis!  😜

Snö.. Massor av snö har det kommit om ni missat det vill säga.. 😃 igår när jag åkte med Lina till ridningen så trodde jag vår sista stund var kommen flera gånger om. Halt som sjutton med all snö på dom småvägar vi åker. Flera avåkningar höll det på bli.. Körde i kanske 40 km/h.. Sen mitt i snöyran står det en älg på vägen. Jag tvärnitar & bilen glider ju som sagt ytterligare några meter innan den stannar. Aldrig varit så nära en älg någongång.. 😳 blev sjukt rädd! 

Så när såna saker händer får man ju sig en & annan tankeställare! Är glad att vi klarade oss & så tacksam för det man har här i livet! Sen finns det ju saker som man kan tänka över en extra gång..

 Ja jag ska inte gå in djupare på det nu. Jag ska väcka mina juveler nu som ligger i vår säng. ❤️


Mycket snö utanför oss. Idag blir det till att skotta snö när vi kommer hem.. 👍❄️⛄️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0