Ledig dag!

Idag har det varit en fantastisk dag! Fint väder & häng med bästa Elle 😍

På morgonen körde jag lina till skolan & Noel till dagis, han fick vara med på skidutflykten fast han var ledig! 👍


Mycket glad kille! 

När jag kom hem så röjde jag här hemma! Städade upp efter all renovering 😃 

Sen tig jag kort på vårt fina vinterhus. 







Trädgården



Omgivning 


Vägen  upp till oss


Lilla vägen mot hummelsta! Jisses, det är så vackert! 😍


Hämtade sen dom här busarna & Noel på dagis & drog hem till Elle på lunch! 👍


Även lite utelek! 😄

Ikväll har vi varit i kyrkcentrum & ätit tacos & sett Lina sjunga & pratat & träffat alla härliga människor som bor i byn 😉 barnen sover & jag ska duscha. Dags för tre dagars jobb igen efter en härlig ledig dag! På måndag är jag ledig igen.. Då aka jag bara vara hemma! 👍


På kyrkcentrum målar Lina & molly ljus! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0