Något att se fram emot

Längtar så jag håller på att bli galen! Till påsk! Inte för att jag älskar påsken på något vis, jag tycker mest den är onödig.. 😜 men denna påsk blir vi inte hemma. Vi åker till Norrland tillsammans med våra kära vänner Ida & Kristoffer! Äntligen blir det av! Vi flyger upp på onsdagen innan påsk & åker hem på måndagen. Ska bli så sjukt kul!! Nedräkning här hemma hos alla fyra! 😃

Så att ha något sådant trevligt att se framemot gör livet lite lättare just nu! Inte för att mitt liv är tungt på nå sätt, men det är ändå så skönt att ha något att se framemot!

Nästa grej måste bli en resa till Gotland.. ❤️

Kommentarer
Postat av: ida

Vi längtar också, ska bli så härligt!😍

Svar: ❤️😘
carolalola

2015-02-22 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0