5 årig bröllopsdag

Idag är det fem år sen jag & min livskamrat lovade varann evig trohet & att älska varann tills döden skiljer oss åt! Det har vi idag firat tillsammans med barnen! ❤️

Vi började när Martin kom hem från jobbet. Åkte till Västerås & gick på bio  Paddington. Otroligt rolig film & vi fick oss många skrattattacker!  😂



Bion började redan 14.30, så det var kalas, hade man ju resten av dagen på oss! Åh det tog vi vara på. Åkte hem till Enköping igen & bowlade! 😃



 
Tavlan med smeknamn 😉


Jag & Lina 😜




Fina ungar!

Sen åkte vi in till stan & käkade på restaurang 😃 god mat på stadshörnan! 👍


Lina läser menyn


Mina fina killar! ❤️

Kalasbra dag! Nu ligger vi utslagna i soffan & ser på fångarna på fortet! En dusch & sen sängen väntar! Jobb i helgen! 

Denna dag kommer jag leva på länge! Så underbart när barnen blivit så stora & uppskattar såna här dagar! Dom är så fina våra underbara ungar! 😍


Mamma & pappas älskade mirakel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0